Tak pojď raději k nám.
Nejsme start-up ani korporát. Nepoužíváme buzzwordy a neujíždíme si na bezobsažných poradách.
Děláme poctivou práci – klientům šetříme peníze, a zaměstnancům dáváme šanci růst.
A teď potřebujeme někoho, kdo předjednané schůzky přemění na spokojené klienty.
Co tě u nás čeká:
Modelový den našeho úžasného obchodníka Martina:
7:30
Kafe, notifikace v mobilu – dnes tři schůzky. Všechny předjednané. Klienti ví, kdo jsem a proč jdu. Žádné volání naslepo. Žádné „Dobrý den, máte minutku?“.
9:00
První klient: mladá rodina, rekonstruují dům.
Chtějí řešení – vysvětluju, co dává smysl a co je zbytečné. Procházíme dotace a kapacitu baterie. Domácí bábovka, příjemná schůzka. Smlouvu pošlu e-mailem během dvou dnů.
11:00
V autě rychle připravím nabídku – náš systém je rychlý, jednoduchý. Jedeme dál, další klientka chce FVE na ohřev vody. Vysvětluju, že podmínky se změnily. Probereme jiné varianty. Důvěřuje mi.
13:00
Rychlý oběd. Volám kolegovi z technického oddělení. Ověřujeme technický detail ke třetí schůzce.
Nejsem v tom sám. Mám zázemí. Mám lidi, na které se můžu spolehnout.
14:30
Třetí klient je připraven podepsat. Podklady už má, jen doladíme detaily. Dnešní výsledek? 3 schůzky, 2 uzavřené obchody. Té druhé klientce jsem doporučil FVE zatím neřešit. Neprodávám za každou cenu.
16:00
Zapisuju poznámky, kontroluju příští týden – a jsem hotový. Žádný stres, žádný tlak.
Můj příjem? Klidně 150 000 měsíčně.
Motivační dopis nemusí být na půl stránky, ale pár vět o tom, co tě na nabídce zaujalo, bude fajn. Těšíme se na tebe.